Univerzitní archiv vyhotovuje
- potvrzení o studiu,
- výpisy o vykonaných zkouškách,
- výpisy učebních plánů,
- opisy charakteristik jednotlivých předmětů,
- ověření vzdělání,
- druhopisy studijních dokladů (diplomy a dodatky k nim, vysvědčení) a
- vydává podklady pro úřední uznání rovnocennosti vzdělání.
Žádost o vyhotovení dokladu lze zasílat písemně poštou nebo elektronicky (prostřednictvím ISDS, případně emailem elektronicky podepsané) spolu s vyplněným formulářem na adresu uvedenou v záložce „Kontakty.“
Vyhotovené doklady jsou zasílány na korespondenční adresu uvedenou v žádosti (popř. prostřednictvím ISDS; emailem eletronicky podepsané). Osobní převzetí dokladů je třeba předem domluvit v archivu (viz „Kontakty“). I v tomto případě je třeba vyplnit platnou korespondenční adresu.
Potvrzení o zaměstnání na univerzitě a jejích právních předchůdcích nevyřizuje archiv, nýbrž personální a sociální oddělení.
Související dokumenty
Poplatky spojené s vyhotovením
- Služby archivu uvedeny výše jsou zpoplatněny a to dle nařízení rektora č. 14/2022 Úhrady věcných nákladů za poskytnuté služby
- Potvrzení o studiu 100 kč
- Druhopisy studijních dokladů (diplomy, dodatky, vysvědčení) a jejich ověření 500 Kč
- Výpis o vykonaných zkouškách 100 Kč za každou započatou stranu